Bc. Roman Spáčil

Bakalářská práce

Budování značky Annonce a faktory, které ho ovlivňují. Revitalizace značky Annonce

Brand Building Process of Annonce and Influencing Factors. Revitalization of Annonce.
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá všemi důležitými aspekty značek, jejich budování a práce s nimi. Dále souvislostmi značky s podnikem, marketingem, komunikací a produktem. V praktické části je ukázán proces projektu revitalizace značky, jeho průběhu, úskalí a doporučení, jak proces zdokonalit.
Abstract:
The theoretical part of the theses deals with all the important aspects of brand, brand building and it describes how to work with the facets. It deals with connection between company, brand, marketing, communication and the product. In practical part is shown the process of revitalization of the brand, as well as its process, pitfalls and also recommendations on how to improve it.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace