Bc. Roman Spáčil

Bachelor's thesis

Budování značky Annonce a faktory, které ho ovlivňují. Revitalizace značky Annonce

Brand Building Process of Annonce and Influencing Factors. Revitalization of Annonce.
Abstract:
Teoretická část práce se zabývá všemi důležitými aspekty značek, jejich budování a práce s nimi. Dále souvislostmi značky s podnikem, marketingem, komunikací a produktem. V praktické části je ukázán proces projektu revitalizace značky, jeho průběhu, úskalí a doporučení, jak proces zdokonalit.
Abstract:
The theoretical part of the theses deals with all the important aspects of brand, brand building and it describes how to work with the facets. It deals with connection between company, brand, marketing, communication and the product. In practical part is shown the process of revitalization of the brand, as well as its process, pitfalls and also recommendations on how to improve it.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2013
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní