Budování značky Annonce a faktory, které ho ovlivňují. Revitalizace značky Annonce – Bc. Roman Spáčil
Bc. Roman Spáčil
Bachelor's thesis
Budování značky Annonce a faktory, které ho ovlivňují. Revitalizace značky Annonce
Brand Building Process of Annonce and Influencing Factors. Revitalization of Annonce.
Abstract:
Teoretická část práce se zabývá všemi důležitými aspekty značek, jejich budování a práce s nimi. Dále souvislostmi značky s podnikem, marketingem, komunikací a produktem. V praktické části je ukázán proces projektu revitalizace značky, jeho průběhu, úskalí a doporučení, jak proces zdokonalit.Abstract:
The theoretical part of the theses deals with all the important aspects of brand, brand building and it describes how to work with the facets. It deals with connection between company, brand, marketing, communication and the product. In practical part is shown the process of revitalization of the brand, as well as its process, pitfalls and also recommendations on how to improve it.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dauda/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2013
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SPÁČIL, Roman. \textit{Budování značky Annonce a faktory, které ho ovlivňují. Revitalizace značky Annonce}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/ygy0s2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Revitalizace areálu bývalých kasáren ve Frýdku–Místku
Zdeňka Ursíniová -
Zaniklé lázně v České republice a možnost jejich revitalizace
Markéta Strolená -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka