Budování značky Annonce a faktory, které ho ovlivňují. Revitalizace značky Annonce – Bc. Roman Spáčil
Bc. Roman Spáčil
Bakalářská práce
Budování značky Annonce a faktory, které ho ovlivňují. Revitalizace značky Annonce
Brand Building Process of Annonce and Influencing Factors. Revitalization of Annonce.
Anotace:
Teoretická část práce se zabývá všemi důležitými aspekty značek, jejich budování a práce s nimi. Dále souvislostmi značky s podnikem, marketingem, komunikací a produktem. V praktické části je ukázán proces projektu revitalizace značky, jeho průběhu, úskalí a doporučení, jak proces zdokonalit.Abstract:
The theoretical part of the theses deals with all the important aspects of brand, brand building and it describes how to work with the facets. It deals with connection between company, brand, marketing, communication and the product. In practical part is shown the process of revitalization of the brand, as well as its process, pitfalls and also recommendations on how to improve it.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dauda/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Revitalizace areálu bývalých kasáren ve Frýdku–Místku
Zdeňka Ursíniová -
Zaniklé lázně v České republice a možnost jejich revitalizace
Markéta Strolená -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka