Prezentace zboží pomocí různých grafických technik a postupů – Petra Kadlecová
Petra Kadlecová
Bakalářská práce
Prezentace zboží pomocí různých grafických technik a postupů
Presentation of goods using different graphic techniques and procedures
Anotace:
Práce se zaměřuje na srovnání různých grafických technik a postupů při prezentaci firmy a jejích produktů. Popisuje důleţitou roli vizuální komunikace firmy s okolím, rozebírá jednotlivá média a téţ pojednává o důleţitých zásadách při tvoření reklamy a celkové vizuální komunikace firmy. Cílem je shrnutí výhod a nevýhod různých grafických technik a postupů, moţností jejich vyuţití. Součástí tohoto textu …víceAbstract:
The work focuses on the comparison of different graphic techniques and procedures for the presentation of the company and its products. It describes the importance of visual communications company with others, discusses the different media and also discusses the important principles in creating advertising and overall visual communications company. The aim is to summarize the advantages and disadvantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27372
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Zuzana Šedivá
- Oponent: Helena Benáčanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27372
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
Internetová marketingová komunikace ve firmě zabývající se podporou finančních produktů na trhu
Barbora Kartáková -
Historie a vývoj grafických technik a jejich význam.\nl Tisk z výšky a jejich významní tvůrci.
Marie SEDLÁKOVÁ -
Praktická časť: REŠTAURÁTORSKÁ DOKUMENTÁCIA Komplexné reštaurovanie reklamného plagátu na bicykel značky PREMIER z konca 19. a začiatku 20. storočia Teoretická časť: VÝVOJ PLAGÁTU, GRAFICKÉ TECHNIKY SPRACOVANIA História umelecko remeselného plagátu v období francúzskej secesie, známe osobnosti tvorby, grafické techniky spracovania litografických plagátov a ich porovnanie
Danica Fábryová -
Grafické a předgrafické výtvarné techniky v preprimárním vzdělávání
Veronika ŠVÁBOVÁ -
Grafické a předgrafické výtvarné techniky v preprimárním vzdělávání
Ivana PONOCNÁ -
Mezní typ grafické techniky - monotyp, monotyp a jeho historické technologie
Iveta JIRKALOVÁ -
Historie a vývoj tisku na textil a jeho současný trend
Lucie Černá