Martina Jaroměřská

Bakalářská práce

Možnosti zapojení celebrit do marketingové komunikace

Options of involvement of celebrities in marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zapojením celebrit do marketingové komunikace. Jejím cílem je prověřit přístupy zapojení celebrit do marketingového rozhodování především mladých spotřebitelů. V teoretické části jsou popsány druhy a popis referenčních skupin, dále konkrétní mediální zapojení celebrit. V praktické části je provedena obsahová analýza třech různých časopisů, která má za cíl zjistit výskyt …více
Abstract:
This bachalor thesis deals with involvement of celebrities in marketing communication. Its objective is to explore approaches to involvement of celebrities in marketing decisions primarily of younger consumers. The theoretical part discusses types and descriptions of reference groups and specific involvement of celebrities. The practical part presents content analysis of three different magazines with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40928