Specifika vývoje komunikačních schopností u dětí s kombinovaným postižením – Bc. Rozita Albertová
Bc. Rozita Albertová
Bakalářská práce
Specifika vývoje komunikačních schopností u dětí s kombinovaným postižením
Specifics of development of communication abilities of children with combined disability
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak probíhal rozvoj komunikačních schopností u chlapce a dívky s kombinovaným postižením. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola obecně vymezuje kombinované postižení a dále se zaměřuje na vymezení mentálního, tělesného a zrakového postižení. Druhá kapitola se věnuje komunikační schopnosti. Blíže specifikuje formy komunikace, vývoj …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis was to find out how the communication abilities of boy and girl with combined disability were developing. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter defines combined disability and then focuses on delineating intellectual disability, visual impairment and physical disability. The second chapter is dedicated to communication ability. Chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uww9j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s dysartrií u kombinovaného postižení
Veronika Kuchtová -
Narušená komunikační schopnost u žáků s tělesným postižením na základní škole Kociánka
Magda Pražáková -
Zrakové postižení dítěte a jeho vliv na život rodiny
Michaela Holíková -
Zrakové postižení očima žáků běžné základní školy
Andrea Suková -
Faktory ovlivňující adaptaci na získané zrakové postižení v dospělém věku
Romana Hendrychová -
Akceptace zrakového postižení z pohledu dospělých osob se zrakovým postižením
Lucie DUCHOŇOVÁ -
Osoby se smyslovým postižením a technika. Zrakové a sluchové postižení.
Pavlína Voženílková -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí mladšího školního věku s vývojovou dysfázií
Anita Kárová