Yana Zgurskaya

Diplomová práce

The peculiarities of advertising perceptions by representatives of different cultures

The peculiarities of advertising perceptions by representatives of different cultures
Anotace:
The aim of the thesis is to identify the peculiarities of advertising perception across cultures and to assess the extent of these distinctions. The relevance of this theme is determined by the lack of a consensus on whether to use a standardized marketing strategy for entering the international arena or a strategy of adaptation to each market. The study used a qualitative research method to achieve …více
Abstract:
The aim of the thesis is to identify the peculiarities of advertising perception across cultures and to assess the extent of these distinctions. The relevance of this theme is determined by the lack of a consensus on whether to use a standardized marketing strategy for entering the international arena or a strategy of adaptation to each market. The study used a qualitative research method to achieve …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90327