Gabriela URBÁNKOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Dialog a možnosti jeho rozvíjení u žáků 2. stupně základních škol

Dialogue and possibilities of its development for pupils of the 2nd level of primary schools
Anotace:
Příslušná práce se zaměřuje na neodmyslitelnou součást dialogu a kladení otázek ve výuce na 2. stupni základních škol. V teoretické části práce je poukázáno na důležitost vedení žáků k dialogu a kladení otázek pro osobní rozvoj. Na základě vybrané literatury shrnuje základní teorii, principy a předpoklady dialogické výuky. V praktické části práce jsou analyzovány příklady z dosavadní praxe. Uvádí některé …více
Abstract:
The relevant work focuses on the inherent dialogue and questioning in the teaching of primary 2. The theoretical part of the thesis highlights the importance of leading pupils to dialogue and questioning for personal development. Based on selected literature, it summarizes the basic theory, principles and assumptions of dialogic teaching. In the practical part of the thesis, examples from current practice …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
  • Vedoucí: doc. PhDr. Eva Höflerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

URBÁNKOVÁ, Gabriela. Dialog a možnosti jeho rozvíjení u žáků 2. stupně základních škol. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Český jazyk se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk - Občanská výchova (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)