Dialog a možnosti jeho rozvíjení u žáků 2. stupně základních škol – Gabriela URBÁNKOVÁ, DiS.
Gabriela URBÁNKOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Dialog a možnosti jeho rozvíjení u žáků 2. stupně základních škol
Dialogue and possibilities of its development for pupils of the 2nd level of primary schools
Anotácia:
Příslušná práce se zaměřuje na neodmyslitelnou součást dialogu a kladení otázek ve výuce na 2. stupni základních škol. V teoretické části práce je poukázáno na důležitost vedení žáků k dialogu a kladení otázek pro osobní rozvoj. Na základě vybrané literatury shrnuje základní teorii, principy a předpoklady dialogické výuky. V praktické části práce jsou analyzovány příklady z dosavadní praxe. Uvádí některé …viacAbstract:
The relevant work focuses on the inherent dialogue and questioning in the teaching of primary 2. The theoretical part of the thesis highlights the importance of leading pupils to dialogue and questioning for personal development. Based on selected literature, it summarizes the basic theory, principles and assumptions of dialogic teaching. In the practical part of the thesis, examples from current practice …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2023
- Vedúci: doc. PhDr. Eva Höflerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URBÁNKOVÁ, Gabriela. Dialog a možnosti jeho rozvíjení u žáků 2. stupně základních škol. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Czech Language with Focus on Education / 3k-cj-ov