Pavla Poláková
Bachelor's thesis
Nové marketingové trendy
New Marketing Trends
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je charakterizovat marketing, definovat nové marketingové trendy a následně vyhodnotit, které trendy jsou v organizacích nejvyužívanější. První část bakalářské práce se zabývá charakteristikou marketingu, marketingové komunikace a definuje jednotlivé přístupy a strategie. V druhé části jsou vymezené marketingové trendy a to: Guerilla marketing, Promotional marketing, …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to describe marketing, to define new marketing trends and then to assess which trends are the most frequently used in organizations. The first part of this thesis deals with the characteristics of marketing, marketing communication and the various approaches and strategies. In the second part, the marketing trends are defined as follows: Guerilla marketing, Promotional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/87864
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: Eva Švecová
- Reader: Martin Koudela
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
The prosperity of operating small-scale business without physical place: The case of a sewing brand
Yelena Khegay -
Use of modelling and simulation for improving a business process
Tural Aliyev -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Komunikační program uvedení nového modelu užitkového vozu na český trh.
Filip Zelenka -
Virtuální simulační model systému automatické převodovky
Jan Vrba -
Laboratorní model automobilové komunikační sběrnice FlexRay
Jan Raszka -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova