Pavla Poláková

Bakalářská práce

Nové marketingové trendy

New Marketing Trends
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je charakterizovat marketing, definovat nové marketingové trendy a následně vyhodnotit, které trendy jsou v organizacích nejvyužívanější. První část bakalářské práce se zabývá charakteristikou marketingu, marketingové komunikace a definuje jednotlivé přístupy a strategie. V druhé části jsou vymezené marketingové trendy a to: Guerilla marketing, Promotional marketing, …více
Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to describe marketing, to define new marketing trends and then to assess which trends are the most frequently used in organizations. The first part of this thesis deals with the characteristics of marketing, marketing communication and the various approaches and strategies. In the second part, the marketing trends are defined as follows: Guerilla marketing, Promotional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: Eva Švecová
  • Oponent: Martin Koudela

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava