Učitel střední školy jako oběť šikany – Ivana Cibulková
Ivana Cibulková
Bakalářská práce
Učitel střední školy jako oběť šikany
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá učitelem v roli oběti šikany. V teoretické části popisuje modely šikany, kdy se agresorem stává žák, rodič, kolega či nadřízený. Empirická část se zabývá kvantitativním výzkumem na vybraných středních školách. Na nich byla pomocí dotazníku zjišťována zkušenost učitelů s šikanou vůči jejich osobě. Cílem práce je ověření tří hypotéz a pilotní zmapování problematiky šikany učitelů …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a teacher as a potential victim of bullying. The theoretical part describes different models of bullying according to the personality of aggressor. Aggressor can be a student, his parent, a colleague or a boss. The practical part focuses on a quantitative research made at several high schools. Teacher experience with bullying was researched by a questionnaire. The goal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/yhsdfv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2017
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to High School Students through Structured Drama
Renáta Ježová -
The Most Common Mistakes in English Essays of Fourth-year High School Students
Klára Hrstková -
The Representation of Cultures within Czech and Chinese High-school Textbooks
Ondřej Šťastný -
A Comparative Study of High School Students' Learning Styles in the Czech Republic and China
Meichen Zhang -
Development of learner autonomy in high school EFL lessons
Michaela Hastíková -
Teaching Structures to High School Learners in the Czech Republic
Hynek Král -
Analysis of Potential Benefits of Using Gamification in English Learning in a High-school Educational Context
Johana Ringelová -
Šikana učitele
Eliška KORNETOVÁ