Analýza spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o. – Kristýna Konečná
Kristýna Konečná
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o.
The Analysis of Customer Satisfaction of MRB Sazovice, spol. s r.o. Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části je charakterizována společnost, konkurence a také …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with an analysis survey of the customer´s satisfaction of MRB Sazovice, spol. s r.o. company through a questionnaire survey. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part knowledge gained from professional literature focused on customer, his satisfaction and marketing research are expressed. In the practical part company, competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Konečná, Kristýna. Analýza spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Grillová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková