Kristýna Konečná

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o.

The Analysis of Customer Satisfaction of MRB Sazovice, spol. s r.o. Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou průzkumu spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o. prostřednictvím dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části je charakterizována společnost, konkurence a také …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with an analysis survey of the customer´s satisfaction of MRB Sazovice, spol. s r.o. company through a questionnaire survey. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part knowledge gained from professional literature focused on customer, his satisfaction and marketing research are expressed. In the practical part company, competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Konečná, Kristýna. Analýza spokojenosti zákazníků firmy MRB Sazovice, spol. s r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing