Alena Ripelová

Bachelor's thesis

Segmentace zákazníků ve vybrané společnosti

Customer segmentation in the selected company
Abstract:
Cílem práce je popsat stávající stav řízení vztahů se zákazníky v bance UniCredit Bank se zaměřením na segmentaci klientů, popsat různé přístupy k segmentaci klientely a principy využití segmentace v obchodních aktivitách banky. Dále také aplikovat teoretické poznatky do praxe a následně navrhnout případné změny ke zlepšení procesu CRM v této bance. Celá bakalářská práce je rozdělena na dvě části, …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to describe the current state of customer relationship management in the UniCredit Bank with a focus on client segmentation, describe different kind of segmentation of clients and the use of segmentation principles in business activities of the bank. The whole thesis is divided into two parts. The first theoretical part provides a theoretical basis on customer relationship …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 1. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2013
  • Supervisor: Karel Koliš
  • Reader: Kateřina Jiřinová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/66402

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management