Návrh komunikační strategie pro firmu SportWave, s.r.o. – Bc. Kateřina Buzková
Bc. Kateřina Buzková
Master's thesis
Návrh komunikační strategie pro firmu SportWave, s.r.o.
The proposal of the communication strategy for the company SportWave, s.r.o.
Anotácia:
Tato práce je věnována návrhu komunikační strategie pro firmu SportWave, s.r.o. Jejím hlavním cílem je navrhnout komunikační strategii pro tuto firmu tak, aby mohla být reálně použita. Při tvorbě návrhu komunikační strategie byly dodrženy zásady sestavování takovýchto strategií, které popisuje významný marketér Pelsmacker. Po provedení marketingové sondy a analýzy konkurence byly stanoveny cíle, podle …viacAbstract:
This diploma thesis is written for the SportWave, s.r.o. Company. The goal is to purpose realistic communication strategy for this company. There were kept the rules of making these strategies according to the famous writer Pelsmacker in this thesis. After marketing research and competitor's analysis, there was planned a goal and the proposal of communication strategy according to them. There are used …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gx2n9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedúci: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek -
Doplňky sportovní výživy v silovém tréninku (přehledová studie)
Petr KRUS -
Vliv doplňků sportovní výživy na výkon sportovce
David ČÍŽ -
Optimalizace sportovní výživy ve fotbale (přehledová studie)
Petr CIGÁNEK -
Vliv konzumace doplňků stravy na výživové chování člověka
Marek Chatrný -
Communication strategy for miTeam platform with focus on the Czech sport market
Marek Vogl -
Analýza komunikační strategie společnosti Hervis Sport a móda s.r.o.
Blanka Hronová -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová