Analýza vývoje image produktu – Sára Marie Cimalová
Sára Marie Cimalová
Bakalářská práce
Analýza vývoje image produktu
Product Image Trend Analysis
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vývoje image produktu, konkrétně značky Captain Morgan. Teoretická část je soustředěna na definici pojmu značka, její funkce a prvky, či image a firemní identitu. V práci je také popsána charakteristika trhu rumů, historie tohoto alkoholického nápoje, trh s alkoholem v České republice a samotná historie společnosti Captain Morgan. V praktické části práce jsou …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the product image trend analysis, specifically the Captain Morgan brand. The theoretical part is focused on the definition of the concept of brand, its functions and elements, or image and corporate identity. The thesis also describes the characteristics of the rum market, the history of this alcoholic beverage, the alcohol market in the Czech Republic and the history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153061
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Petr Lůžek
- Oponent: Miloš Kotrle
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková