Změna marketingové a komunikační strategie státních vlastníků lesů v reakci na kůrovcovou kalamitu – Bc. Martin Zajíček
Bc. Martin Zajíček
Bachelor's thesis
Změna marketingové a komunikační strategie státních vlastníků lesů v reakci na kůrovcovou kalamitu
Changes in the marketing and communication strategy of state forest owners in response to the bark beetle calamity
Anotácia:
Bakalářská práce popisuje změny v marketingové a komunikační strategii státních vlastníků lesa v reakci na kůrovcovou kalamitu v roce 2019. Kalamita se rychle stala výrazným celospolečenským tématem a státní podniky Lesy České republiky a Vojenské lesy a statky musely aplikovat nové komunikační postupy. Teoretická část se věnuje základní teorii marketingu, přesněji marketingovým definicím, green marketingu …viacAbstract:
The bachelor thesis describes the changes in marketing and communication strategy of the state forest owners in response to the bark beetle calamity in 2019. The calamity became a serious public issue and the state enterprises, Czech Republic Forests (“CRF”) and Military Forests of Czech Republic (“MFCR”), whose function had been mainly economic, had to create and follow new marketing strategies. Teoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedúci: Mgr. Nikola Chrenčíková Pařízková, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Foret, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAJÍČEK, Martin. \textit{Změna marketingové a~komunikační strategie státních vlastníků lesů v~reakci na kůrovcovou kalamitu}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/yi9fol/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in Creative Industries
Práce na příbuzné téma
-
An Assessment of the State of Forests and Forestry in the Czech Republic with Respect to Criteria and Indicators of Sustainable Forest Management
Denisa Havlíková -
Agroforestry Systems in Czech Republic
Ondřej Zelba -
Effects of environmental conditions on the distribution and abundance of the boreal owl in the Czech Republic
Richard Ševčík -
Automatic Tree Detection and Delineation of Norway Spruce (Picea Abies) using UAV imagery across the Czech Republic
Salma Bijou -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
The current state of research of the negative effects of psychotherapy in the Czech Republic
Ľuboš Chvála -
Odrůstání výsadeb třešně ptačí (Prunus avium L.) na Lesní správě Velký Újezd - divize Lipník nad Bečvou, Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
Jiří Veverka
Názov
Vložil
Vložené
Práva