Jindřich Jiráček

Bakalářská práce

Analysis of emotional appeals in proposed online advertising

Analýza emocionálních apelů v navržené online reklamě
Anotace:
Obsahem této baklařské práce je analýza emocionálch apelů v navržené online reklamě. Provedení a vyhodnocení této analýzy je taktéž cílem práce. Předmětem teoretické části je literární rešerše, která se snaží shrnout poznatky ohledně reklamy, jejího vnímání, emocí a marketingové komunikace vysokých škol. Metodická část je založena na popisu metod, které byly použity pro sběr primárních dat. Objasňuje …více
Abstract:
The content of this bachelor thesis is an analysis of emotional appeals in proposed online advertising. The realization and evaluation of this analysis is also the aim of the work. The subject of the theoretical part is literary research, which tries to summarize the knowledge about advertising, it´s perception, emotions and marketing communication of the universities. The methodical part is based …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: Daria Gunina
  • Oponent: Jiří Přibil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73402