Mai Anh Nguyen

Bachelor's thesis

Online Marketing in Specific Industry

Online Marketing in Specific Industry
Abstract:
Hlavním cílem této práce je diskutovat o významu online marketingu v cestovním ruchu ao tom, jak měřit jeho efektivitu. Závod přivést značku do pozornosti zákazníků starými mediálními kanály je stále obtížnější. Měnící se technologie a chování spotřebitelů jsou tlakem na marketingová řešení. Poptávka po nových marketingových strategiích se stává nezbytnější než kdy jindy. Diplomová práce začíná teoretickou …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to discuss the importance of online marketing in the tourism industry and how to measure its effectiveness. The race to bring the brand to the attention of customers by the old media channels has become increasingly difficult. Changing technology and consumer behaviors have been the bundle of pressure for marketing solutions. The demand for new marketing strategies becomes …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
  • Reader: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní