Online Marketing in Specific Industry – Mai Anh Nguyen
Mai Anh Nguyen
Bachelor's thesis
Online Marketing in Specific Industry
Online Marketing in Specific Industry
Anotácia:
Hlavním cílem této práce je diskutovat o významu online marketingu v cestovním ruchu ao tom, jak měřit jeho efektivitu. Závod přivést značku do pozornosti zákazníků starými mediálními kanály je stále obtížnější. Měnící se technologie a chování spotřebitelů jsou tlakem na marketingová řešení. Poptávka po nových marketingových strategiích se stává nezbytnější než kdy jindy. Diplomová práce začíná teoretickou …viacAbstract:
The main goal of this thesis is to discuss the importance of online marketing in the tourism industry and how to measure its effectiveness. The race to bring the brand to the attention of customers by the old media channels has become increasingly difficult. Changing technology and consumer behaviors have been the bundle of pressure for marketing solutions. The demand for new marketing strategies becomes …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/casy1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Search Engine Marketing neziskových organizací
Michal Slavík -
The European Union and the Digital Agenda: Advancing EU Integration on a Digital Plane
Nikola Kožuljević -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez