Blog jako specifický publicistický žánr – Tereza SAJDLOVÁ
Tereza SAJDLOVÁ
Bachelor's thesis
Blog jako specifický publicistický žánr
Blog as a specific journalism genre
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou jazykových prostředků v blogových článcích, kterými jsou publicismy, neologismy a vulgarismy. Tyto jazykové prostředky byly vybrány, protože patří mezi typické prostředky pro publicistická sdělení. Analýza byla provedena na pěti blozích. Blogy byly vybrány tak, aby byl každý zaměřen na jiné téma. Z každého blogu bylo vybráno pět článků, ve kterých se hledaly vybrané …viacAbstract:
This bachelor's thesis analyzes linguistic tools such as publicisms, neologisms and vulgarisms. These were chosen because they are typical of journalistic reporting. Five blogs were analyzed. Each of them focused on a different topic. Five articles were chosen from each blog in which the selected linguistic tools were searched for. This thesis was to confirm that blog is a journalistic genre. It was …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Michal Schuster, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAJDLOVÁ, Tereza. Blog jako specifický publicistický žánr. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Philology / Czech Language for Media and Public Sphere
Práce na příbuzné téma
-
Neologisms in English Language Blog Posts
Kamila KRIŽANÍKOVÁ