Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s výrobky dané společnosti – Jan Sitko
Jan Sitko
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s výrobky dané společnosti
Customer Satisfaction Marketing Research with the Products of the Company, THERM, spol. s r.o.
Anotace:
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybral marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami společnosti THERM, spol. s.r.o. Svou práci jsem rozdělil do šesti částí. První částí je úvod. Poté následuje druhá část, která se zaobírá charakteristikou vybrané společnosti. Ve třetí části popisuji teorii marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníka. Čtvrtá a stěžejní část práce se zabývá již samotným …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the customer satisfaction research into services provided by THERM,spol s.r.o. The thesis is divided into six parts. Part 1, the introduction, is followed . The second part, which deals with the characteristics of the selected company. In Part 3 presenting the marketing research theory and customer satisfaction. Part 4, the principal part of the thesis, is the actual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/103646
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Simona Matušková
- Oponent: Jiří Stacha
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SITKO, Jan. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s výrobky dané společnosti}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/yif39i/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková