Nástroje marketingového mixu ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s. – Ivana Kadulová
Ivana Kadulová
Bakalářská práce
Nástroje marketingového mixu ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Marketing Mix Tools in Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Anotace:
Cílem je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření.Abstract:
The goal of my thesis is to characterize the company, describe and analyze its individual marketing mix tools and a subsequent assesment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20105
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
- Vedoucí: Taťána Kozlová
- Oponent: Tomáš Hajdušek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20105
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková