Ivana Kadulová

Bakalářská práce

Nástroje marketingového mixu ve společnosti Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.

Marketing Mix Tools in Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Anotace:
Cílem je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření.
Abstract:
The goal of my thesis is to characterize the company, describe and analyze its individual marketing mix tools and a subsequent assesment.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
  • Vedoucí: Taťána Kozlová
  • Oponent: Tomáš Hajdušek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20105

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management