Bc. Jevhen Šorban
Bakalářská práce
Marketing v oblasti služeb
Marketing of services
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingu v oblasti služeb, konkrétně v oblasti bankovních služeb. Dělí se na dvě části. Teoretická část představuje hlavní termíny z oblasti marketingu a marketingu služeb. Praktická část je zaměřena na vybranou marketingovou kampaň a využití nástrojů komunikačního mixu ve vazbě na cílovou skupinu.Abstract:
Bachelor thesis is devoted to marketing in services, particularly in banking services. It is divided into two parts. The theoretical part presents the main terms of marketing and marketing services. The practical part is focused on selected marketing campaign and the use of communication mix in relation to the target group.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce:	17. 4. 2015
Identifikátor: 
https://is.vsfs.cz/th/eyykq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- 
Exploring Film Marketing Dynamics: Analysis of Blockbusters and Independent Films' Marketing Impact on Audience Engagement.
 Prasanna Bagewadi
- 
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
 Martina Vokáčová
- 
Sociálny marketing v obchodných reťazcoch
 Alexandra Pribulová
- 
Marketing produktů ve videoherním průmyslu
 Tomáš Zakucia
- 
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
 Kamila Imanbayeva
- 
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
 Ladislava Knihová
- 
Filmový marketing: případová studie
 Irina Filyunova
- 
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
 Kateřina Jeništová
