Bc. Jevhen Šorban

Bachelor's thesis

Marketing v oblasti služeb

Marketing of services
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje marketingu v oblasti služeb, konkrétně v oblasti bankovních služeb. Dělí se na dvě části. Teoretická část představuje hlavní termíny z oblasti marketingu a marketingu služeb. Praktická část je zaměřena na vybranou marketingovou kampaň a využití nástrojů komunikačního mixu ve vazbě na cílovou skupinu.
Abstract:
Bachelor thesis is devoted to marketing in services, particularly in banking services. It is divided into two parts. The theoretical part presents the main terms of marketing and marketing services. The practical part is focused on selected marketing campaign and the use of communication mix in relation to the target group.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication