Bc. Martin Maretta

Bakalářská práce

Návrh marketingovej stratégie pre predaj nového vkladového produktu banky

Draft marketing strategy to sell the new bank deposit product
Abstract:
The very name implies that to work is that to work is to define and subdivide the bank deposit products,describe the role of marketing in banks and choose the optimal marketing strategy for selected new bank deposit product.Work is contained in four main chapters.Two of them are theoretical and two are praktical§The first section briefly explainsthe bank as a business entity,its functions and also …více
Abstract:
Už zo samotného názvu vyplýva že cieľom bakalárskej práce je charakterizovať a rozčleniť vkladové produkty banky, popísať úlohu marketingu v bankách a zvoliť optimálnu marketingovú stratégiu pre vybraný nový vkladový produkt banky.Práca je obsiahnutá v štyroch hlavných kapitolách. Dve z nich sú teoretické,dve praktické. Prvá časť stručne objasňuje banku ako podnikateľský subjekt, jej funkcie a taktiež …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2011
  • Vedoucí: Ing. Ján Židó
  • Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK