Návrh marketingovej stratégie pre predaj nového vkladového produktu banky – Bc. Martin Maretta
Bc. Martin Maretta
Bakalářská práce
Návrh marketingovej stratégie pre predaj nového vkladového produktu banky
Draft marketing strategy to sell the new bank deposit product
Abstract:
The very name implies that to work is that to work is to define and subdivide the bank deposit products,describe the role of marketing in banks and choose the optimal marketing strategy for selected new bank deposit product.Work is contained in four main chapters.Two of them are theoretical and two are praktical§The first section briefly explainsthe bank as a business entity,its functions and also …víceAbstract:
Už zo samotného názvu vyplýva že cieľom bakalárskej práce je charakterizovať a rozčleniť vkladové produkty banky, popísať úlohu marketingu v bankách a zvoliť optimálnu marketingovú stratégiu pre vybraný nový vkladový produkt banky.Práca je obsiahnutá v štyroch hlavných kapitolách. Dve z nich sú teoretické,dve praktické. Prvá časť stručne objasňuje banku ako podnikateľský subjekt, jej funkcie a taktiež …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lkzge/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2011
- Vedoucí: Ing. Ján Židó
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingovej stratégie podnikateľského subjektu
Marek Kytka -
Návrh marketingovej stratégie vybraného podniku
Dominika Sedláková -
Návrh marketingovej stratégie pre službu „Virtuální klinika“
Juraj Mušinka -
Návrh marketingovej stratégie a komunikácie pre internetový obchod s numizmatikou
Matúš Kaleta -
Návrh marketingovej stratégie pre start-up Body Moody – heating system
Barbora Radeková -
Návrh marketingovej stratégie cestovnej kancelárie
Dominika Trpínová -
Návrh marketingovej stratégie pre konkrétny podnik
Wanda Lesley Ann Špániková -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda