Bc. Ewa CZARNOTA

Diplomová práce

Science for All: Exploring Popular Scientific Websites. A Multimodal Discourse Analysis.

Science for All: Exploring Popular Scientific Websites. A Multimodal Discourse Analysis.
Abstract:
The aim of the present diploma thesis is a multimodal genre analysis of the English scientific websites. The thesis is divided into theoretical and analytical part. The theoretical part presents basic concepts pertaining to multimodality and discourse analysis. An overview of the genre development with the focus on web genres as well as the methodology based primarily on Pauwel's multimodal framework …více
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je multimodální analýza populárně naučných webových stránek a jejich komunikačních strategií. Analýza se soustředí na specifické rysy těchto dokumentů podmíněné typem média ? tedy virtuálním prostředím a aktuálními technologickými možnostmi internetu, zvláště si bude všímat interaktivnosti digitálního dokumentu a prostředků, jež ji realizují: ať už tematických, jazykových …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016
Zveřejnit od: 19. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CZARNOTA, Ewa. Science for All: Exploring Popular Scientific Websites. A Multimodal Discourse Analysis.. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi