Vnímání humoru v televizní reklamě generací X a generací Y – Klára Prchalová
Klára Prchalová
Bachelor's thesis
Vnímání humoru v televizní reklamě generací X a generací Y
Perception of Humor in Television Advertising by Generation X and Generation Y
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním humoru v televizní reklamě generacemi X a Y. V práci jsou vymezeny základní oblasti týkající se tématu práce, jako reklama, její historie a formy, humor, humor v reklamě nebo pojem generace a charakteristika jednotlivých generací. Pomocí kvantitativního šetření je potom zjišťován vztah zástupců obou generací k televizní humorné reklamě, který je vzájemně porovnán …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on perception of humour by Generation X and Generation Y. It describes areas of advertising, its history and forms, definition of humour, humour in advertising and characteristics of generations. The realation of both generations to humour in television advertising is examinated by kvantitative research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRCHALOVÁ, Klára. \textit{Vnímání humoru v televizní reklamě generací X a generací Y}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/yipmiu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Prchalová, Klára. Vnímání humoru v televizní reklamě generací X a generací Y. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komika a humor v reklame
Adriana Hrušková -
1. Teoretická část: Humor v současné fotografii 2. Praktická část:reprezentativní publikace: Výchovný tutorial volný výstavní soubor: Výchovný tutorial
Vendula Knopová -
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Petr Krygel -
Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank
Gabriela Slezáčková -
Černý humor jako morální vada v TV reklamě
Dana Urbanovská -
Humor v reklamě
Viktória Fričová -
Humor v Reklamě
Adam Májek -
Využití a působení humoru v reklamě
Marian Obr