Integrace žáka s levostrannou centrální hemiparézou a lehkým mentálním postižením v kraji Vysočina – Věra Kunášková
Věra Kunášková
Bakalářská práce
Integrace žáka s levostrannou centrální hemiparézou a lehkým mentálním postižením v kraji Vysočina
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na žákyni se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje inkluzí, integrací, poradenským systémem, výchovou pro osoby se souběžným postižením více vadami. V neposlední řadě vzděláním, charakterem vybrané základní školy, rolí učitele a asistenta pedagoga. Výzkum je zaměřen na zjištění jakého pokroku dosáhla …víceAbstract:
The bachelor thesis focses on a female student with special educational needs. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with inclusion, integration, counseling systems, education for individuals with multiple disabilities. Last but not least, it focuses on the education, the nature of the selected primary school, the role of the teacher, and the pedagogical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qk4p3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: PaedDr. Jarmila Klugerová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Pavel Zikl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová