Analýza merchandisingu potravinářského produktu v maloobchodě – David Smotlacha
David Smotlacha
Master's thesis
Analýza merchandisingu potravinářského produktu v maloobchodě
Merchandising Analysis of the Food Product in the Retail Outlets
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na analyzování merchandisingu potravinářského produktu v maloobchodě. Cílem práce je zhodnotit úroveň merchandisingu chlazených zeleninových šťáv REFIT v maloobchodních jednotkách na území města Ostravy. Výsledky této práce mohou sloužit jako podklad pro výrobce – společnost Beskyd Fryčovice, a.s. – při jednání s distributory šťáv REFIT. Data pro marketingový výzkum …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on analysing of the food product merchandising in retail outlets. The main purpose is to evaluate the level of merchandising refrigerated vegetable juice REFIT in the retail units of the city Ostrava. The results of this thesis may serve as a basis for the manufacturer - Beskyd Fryčovice, a.s. - when dealing with juice REFIT distributors. Data for the market research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/85013
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
- Supervisor: Kamila Poláková
- Reader: Martina Kratochvílová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMOTLACHA, David. \textit{Analýza merchandisingu potravinářského produktu v maloobchodě}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Available from: https://theses.cz/id/yj2hkm/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Merchandising jako marketingový nástroj
Ema Tresová -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR
Tomáš Bobela -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Branding a merchandising Lékárny ve Voticích
Tomáš Petera -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU
Nikola ČECHÁKOVÁ -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík