Analýza merchandisingu potravinářského produktu v maloobchodě – David Smotlacha
David Smotlacha
Diplomová práce
Analýza merchandisingu potravinářského produktu v maloobchodě
Merchandising Analysis of the Food Product in the Retail Outlets
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analyzování merchandisingu potravinářského produktu v maloobchodě. Cílem práce je zhodnotit úroveň merchandisingu chlazených zeleninových šťáv REFIT v maloobchodních jednotkách na území města Ostravy. Výsledky této práce mohou sloužit jako podklad pro výrobce – společnost Beskyd Fryčovice, a.s. – při jednání s distributory šťáv REFIT. Data pro marketingový výzkum …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on analysing of the food product merchandising in retail outlets. The main purpose is to evaluate the level of merchandising refrigerated vegetable juice REFIT in the retail units of the city Ostrava. The results of this thesis may serve as a basis for the manufacturer - Beskyd Fryčovice, a.s. - when dealing with juice REFIT distributors. Data for the market research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Kamila Poláková
- Oponent: Martina Kratochvílová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Merchandising jako marketingový nástroj
Ema Tresová -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR
Tomáš Bobela -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Branding a merchandising Lékárny ve Voticích
Tomáš Petera -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE VE STUDIJNÍM PROGRAMU REKREOLOGIE-PEDAGOGIKA VOLNÉHO ČASU
Nikola ČECHÁKOVÁ -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík