Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích – Bc. Lucie ZIEBOVÁ
Bc. Lucie ZIEBOVÁ
Diplomová práce
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Communication plan of a selected company with focus to internet marketing and social media marketing
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace na internetu a sociálních sítí společnosti ARC-H, která podniká na B2B trhu. Cílem práce se zjistit, jaký je současný stav marketingové komunikace na internetu a sociálních sítích společnosti ARC-H a předložit komunikační plán pro následující rok. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zpracována na …víceAbstract:
The submitted diploma thesis deals with the topic of marketing communication on the Internet and social networks of the company ARC-H, which operates in the B2B market. The aim of the thesis is to find out the current state of marketing communication on the Internet and social networks of the company ARC-H and to present a communication plan for the following year. The work is divided into theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZIEBOVÁ, Lucie. \textit{Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/yj5j9w/.
Jak správně citovat práci
ZIEBOVÁ, Lucie. Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Internetový marketing kulturní instituce
Hana Pláteníková -
Marketing na sociální síti internetového obchodu
Kristýna Finková -
Analýza využití sociální sítě YouTube pro marketingovou komunikaci
Denisa Blažková -
Analýza vybrané sociální sítě a její využití v marketingové komunikaci
Jana PELÍŠKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová