Martin Straka

Bachelor's thesis

Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti IPC Plast, s.r.o.

Analysis of Marketing Mix Tools in IPC PLAST, s.r.o.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu společnosti IPC Plast, spol. s r. o. a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu dané společnosti.
Abstract:
Subject of this research work is to analyze the current marketing mix of IPC Plast, spol. s r. o. and proposition the recommendations for the creation of a new mix. The theoretical part discusses the concepts of marketing mix and describe its individual components. The practical part is to evaluate the marketing mix of the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010
  • Supervisor: Taťána Kozlová
  • Reader: Hana Karásková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20816