Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti IPC Plast, s.r.o. – Martin Straka
Martin Straka
Bachelor's thesis
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti IPC Plast, s.r.o.
Analysis of Marketing Mix Tools in IPC PLAST, s.r.o.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu společnosti IPC Plast, spol. s r. o. a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu dané společnosti.Abstract:
Subject of this research work is to analyze the current marketing mix of IPC Plast, spol. s r. o. and proposition the recommendations for the creation of a new mix. The theoretical part discusses the concepts of marketing mix and describe its individual components. The practical part is to evaluate the marketing mix of the company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20816
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: Taťána Kozlová
- Reader: Hana Karásková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20816
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová