Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti IPC Plast, s.r.o. – Martin Straka
Martin Straka
Bachelor's thesis
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti IPC Plast, s.r.o.
Analysis of Marketing Mix Tools in IPC PLAST, s.r.o.
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je analýza současného marketingového mixu společnosti IPC Plast, spol. s r. o. a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu dané společnosti.Abstract:
Subject of this research work is to analyze the current marketing mix of IPC Plast, spol. s r. o. and proposition the recommendations for the creation of a new mix. The theoretical part discusses the concepts of marketing mix and describe its individual components. The practical part is to evaluate the marketing mix of the company.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20816
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedúci: Taťána Kozlová
- Oponent: Hana Karásková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20816
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová