Analýza nákupního chování spotřebitelů – Ing. Karolína Vyhlasová
Ing. Karolína Vyhlasová
Bachelor's thesis
Analýza nákupního chování spotřebitelů
The analysis of consumer buying behavior
Anotácia:
Tato bakalářská práce je převážně zaměřena na spotřebitelské chování před rokem 1989 a po roce 1989. První teoretickou část tvoří rozbor spotřebitelského chování, jako celku. Zaměřuji se na pojmy marketingový mix, spotřebitelské chování, psychologie zákazníka atd. Samozřejmě do těchto pojmů patří i mnoho podskupin, které jsou stejně důležité. Druhá část bakalářské práce tzv. aplikační část se zaměřuje …viacAbstract:
This bachelor thesis is foremost focused on the topic of consumer´s behaviour before 1989 and after 1989. The first part of thesis analyses behaviour of consumers in general. I explain the key words - marketing mix, consumer´s behaviour, consumer´s psychology etc. There are many other terms related with these key words that are important as well. The second part of thesis is entitled Aplication part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xjr48/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Alena Pilná
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Green marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Monika FREITHOVÁ -
Influencer marketing a chování spotřebitele
Zuzana Rečlová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Spotřebitelské chování a marketing
Kateřina Cibochová -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi