Stres ve výuce německého jazyka – Bc. Jakub Joanovič
Bc. Jakub Joanovič
Bakalářská práce
Stres ve výuce německého jazyka
Stress in foreign language teaching and learning
Anotace:
Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části definuji základní pojmy stres, školní zátěžové situace, učební strategie. Rovněž se v teoretické části zabývám výukou německého jazyka z didaktického hlediska. V praktické části prezentuji výzkum, který jsem provedl na Gymnáziu Vyškov u studentů německého jazyka v maturitním ročníku. Na základě vyhodnocení výsledků …víceAbstract:
The bachelor thesis is devided into two parts – theoretical and practical part. There are defined basic concepts in the theoretical section like stress, school stressors, teaching strategies. In the first part I consider German language education in terms of didactics. In the practical part I present my research done on students which are to do their leaving examination in Vyskov‘s grammer school. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uurri/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Přijímací zkoušky jako školní zátěžová situace a jejich reflexe žáky na 2. stupni konkrétní ZŠ
Petra Schwemleinová -
Zátěžové situace v práci vychovatele ve školní družině
Michaela Kubínová -
ZÁTĚŽOVÉ SITUACE VE ŠKOLNÍ DRUŽINĚ
Michaela ZBORNÍKOVÁ -
Zátěžové situace u dětí 2. stupně ZŠ
Elena SIČOVÁ -
Zátěžové situace v životě adolescenta
Daniela PREMUSOVÁ -
Pohled učitele na projevy a příznaky školní zátěže u žáků základních škol a návrh řešení problémů spojených se školní zátěží
Jitka Kršková -
Zvládání školní zátěže u intelektově nadaných adolescentů
Petra Holešovská -
Zvládání školní zátěže u dětí se specifickými poruchami učení - kvalitativní studie
Renata Sobolová