Nikola MÁLKOVÁ

Bakalářská práce

Postoje seniorů k televizní reklamě

Senior´s attitudes to the television commercial
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit postoje seniorů k televizní reklamě. Provedení místního šetření v Ústí nad Labem a v Žabovřeskách nad Ohří a následné srovnání výsledků šetření na malé vesnici a ve větším městě. V teoretické části, vypracované na základě odborné literatury, jsou popsány a vymezeny základní pojmy, potřebné k porozumění dané problematice, jako jsou reklama, televizní reklama, senior …více
Abstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to find out the attitude of seniors with regard to the advertisements in television. The research is held in Usti nad Labem and Zabovresky nad Ohri and the results are evaluated according to division between small and larger town. The theoretical part is based upon the specific related literature sources in order to determine and describe the basic terminology needed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MÁLKOVÁ, Nikola. Postoje seniorů k televizní reklamě. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing