Kristián Celý

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti KFC

Marketing strategy of KFC
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat marketingovou strategii společnosti KFC na českém trhu, zjistit moderní trendy ve stravování a jejich vliv na nabídku produktů, a návrh doporučení k marketingové strategii. K naplnění cíle práce byl realizován i primární výzkum, který se skládá z kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Bakalářská práce se dělí na dvě části. Cílem první části je identifikace …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to examine the marketing strategy of KFC in the Czech market, to find out modern trends in catering and their impact on the product portfolio, and to propose recommendations for marketing strategy. To fulfill the aim of the thesis, primary research was carried out, which consists of qualitative and quantitative research. The bachelor thesis is divided into two parts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82954

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod