Marketingová strategie společnosti KFC – Kristián Celý
Kristián Celý
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti KFC
Marketing strategy of KFC
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prozkoumat marketingovou strategii společnosti KFC na českém trhu, zjistit moderní trendy ve stravování a jejich vliv na nabídku produktů, a návrh doporučení k marketingové strategii. K naplnění cíle práce byl realizován i primární výzkum, který se skládá z kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Bakalářská práce se dělí na dvě části. Cílem první části je identifikace …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to examine the marketing strategy of KFC in the Czech market, to find out modern trends in catering and their impact on the product portfolio, and to propose recommendations for marketing strategy. To fulfill the aim of the thesis, primary research was carried out, which consists of qualitative and quantitative research. The bachelor thesis is divided into two parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82954
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82954
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová