Branding – Its History and New Challenges – Bc. Kirill Denissov
Bc. Kirill Denissov
Master's thesis
Branding – Its History and New Challenges
Branding – Its History and New Challenges
Abstract:
Tato práce zkoumá pojem branding z teoretického i praktického hlediska. Obsahem práce je historický přehled pojmu, fáze vývoje brandingu od raného bronzového období až po moderní časy, současné přístupy k procedurám brandingu v marketingovém prostředí. Cílem práce je definovat problémy a příležitosti související s brandingem a představit teorii možných řešení uvedených problémů pomocí sekundární analýzy …moreAbstract:
This thesis explores the concept of branding from theoretical and practical viewpoints. The contents of the thesis include a historical overview of the concept, the stages of development of branding from the Early Bronze Age up until modern times, contemporary approaches to the branding procedures in the marketing environment. The aim of the thesis is to define the problems and opportunities related …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nk60f/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long -
Single Sign-On for Kentico Xperience CMS Administration Login
Tamás Sándor -
Rukopisný kancionál sign. L3304 z Muzea Regionu Valašska: repertoárová analýza
Veronika Hromková -
Implementace single sign-on autentizace pomocí protokolu SAML v2
Manh Hung Tran -
Baby sign a jeho vliv na proces vývoje řeči dítěte
Klára Suchoňová