Marketingová strategie vybraného projektu – Klára Macková
Klára Macková
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného projektu
Marketing strategy of selected project
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií projektu Gambrinus Kopeme za fotbal. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti a následně navrhnout a doporučit možná zlepšení pro následující sezóny. Teoretická část práce je zaměřena na marketing, marketing ve sportu, marketingovou strategii, situační analýzu, marketingový a komunikační mix. Součástí praktické části je …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the football project Gambrinus Kopeme za fotbal. The aim of the thesis is to analyze the marketing strategy of the project and afterwards suggest possible improvements. The theoretical part focuses on marketing, marketing in sport, marketing strategy, situation analysis, marketing and communication mix. The practical part contains introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72782
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72782
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané sportovní akce
Pavel Alexa -
Marketingová strategie vybraného sportovního klubu
Oldřich Breicetl -
Marketingová strategie společnosti poskytující volnočasové sportovní activity, zejména in-line bruslení
Nikola Volfová -
Marketingová strategie sportovních institucí
Pavel Dvořák -
Marketingová strategie vybraného spolku
Michaela Martinovská -
Marketingová komunikační strategie vybraného sportovního klubu
Lukáš DOSTÁL -
Marketingová strategie hokejového klubu BK Havlíčkův Brod
Jan Suchý -
Návrh marketingové strategie společnosti Klatovská sportovní s.r.o.
Petra Poláková