Bc. Radka Oplová

Diplomová práce

Žena jako objekt masových médií

Woman as an object of mass media
Anotace:
Zájem o problematiku vlivu masových médií stále roste. Vliv reklamních sdělení na lidskou psychiku je nevyvratitelný. Reklamní sdělení nás obklopují na každém kroku. Kromě toho, že nás média informují a baví, také ovlivňují naše postoje a názory. Dokonce i názory na to, jak by měl vypadat současný ideál krásy, a to hlavně v případě vzhledu ženského těla. Tento ideál krásy se v průběhu času měnil od …více
Abstract:
An interest in mass media influence is growing constantly. The influence of advertising on human's psyche is indisprovable. Advertising surrounds us in every part of our everyday life. Except that media inform and entertain us, they affect our positions and opinions. Even our opinions of how the present beauty ideal should look like, especially in case of woman's body appearance. The beauty ideal has …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace