Bc. Radka Oplová
Diplomová práce
Žena jako objekt masových médií
Woman as an object of mass media
Anotace:
Zájem o problematiku vlivu masových médií stále roste. Vliv reklamních sdělení na lidskou psychiku je nevyvratitelný. Reklamní sdělení nás obklopují na každém kroku. Kromě toho, že nás média informují a baví, také ovlivňují naše postoje a názory. Dokonce i názory na to, jak by měl vypadat současný ideál krásy, a to hlavně v případě vzhledu ženského těla. Tento ideál krásy se v průběhu času měnil od …víceAbstract:
An interest in mass media influence is growing constantly. The influence of advertising on human's psyche is indisprovable. Advertising surrounds us in every part of our everyday life. Except that media inform and entertain us, they affect our positions and opinions. Even our opinions of how the present beauty ideal should look like, especially in case of woman's body appearance. The beauty ideal has …víceKlíčová slova
Masová média masová komunikace masová kultura masová společnost masové publikum média masové komunikace reklama ženské tělo erotika ideál krásy narušená psychika poruchy příjmu potravy mass media mass communication mass culture mass society mass audience media of mass communication advertising woman's body erotic beauty ideal disturbed psyche eating disorders
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/whaxr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti marketingové komunikace při řešení sociálních problémů - poruchy příjmu potravy
Kristýna Balatková -
Vliv marketingové komunikace na poruchy příjmu potravy
Aneta Meisnerová -
Masová komunikace (Analýza prostředků masové komunikace)
Jiří PRUNER -
Masmédia a masová komunikace
Jiří Chocholouš -
Funkce masové komunikace ve společnosti
Eva Kuchaříková -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Interní komunikace společnosti
Renata Šoukalová -
Vliv masové komunikace na životní styl žen
Olga Jarošová