Uvedení produktové řady na český potravinový trh – Anna Langerová
Anna Langerová
Bakalářská práce
Uvedení produktové řady na český potravinový trh
Launch of the product line on the Czech food market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na uvedení produktové řady na potravinový trh v České republice. Zejména se soustředí na prémiovou řadu společnosti Dr. Oetker, která se nazývá Premium Puding. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první části jsou popsány teoretické pojmy, které se týkají targetingu a positioningu, marketingového mixu produktu, vývoje nových produktů a konkurenční a SWOT analýzy. Druhá …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on launch of product line on the food market in Czech republic. It mainly focuses on premium line of Dr. Oetker brand which is called Premium Puding. The thesis is divided into three basic chapters. The first part describes the theoretical concepts relating to targeting and positioning, product marketing mix, a new product development and competitive and SWOT analysis. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49480
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Zdeněk Kvinta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49480
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Význam privátní značky pro společnost Dr.Max
Petra Machovská -
Marketingová analýza Muzea dr. Aleše Hrdličky v Humpolci
Kateřina Jančurová -
Analýza marketingové komunikace lékáren Dr. Max
Adam ČECHURA -
Životní cyklus atraktivity a možná řešení situací ohrožující další vývoj zvolené atraktivity - včetně aplikované SWOT analýzy
David Sušil -
Marketing-Funktion von Facebook am Beispiel der Firma Dr. Oetker
Dominika KRAUSSOVÁ -
Metody získávání a výběru zaměstnanců v organizaci Dr. Oetker, s.r.o.
Dominik Dolák -
Ocenění podniku Dr. Oetker spol. s r.o.
Ondřej Čech -
Finanční analýza podniku Dr. Oetker
Štěpánka Hošťálková