Marketingové aktivity vybraného malého podniku – Bc. Věra KOUTENSKÁ
Bc. Věra KOUTENSKÁ
Diplomová práce
Marketingové aktivity vybraného malého podniku
Marketing activities of the selected small company
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace firmy VOLF kancelářské potřeby, s r.o., působící na trhu školních a kancelářských potřeb, z pohledu marketingových aktivit. K hodnocení marketingových aktivit je využito nástrojů marketingového mixu. V závěru práce jsou shrnuty zjištěné výsledky a na jejich základě vytvořeny konkrétní návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace. Mezi použité metody …víceAbstract:
The aim of the thesis is to sum up the current situation of the company VOLF office supplies Co., Ltd., working on the school and office supplies market, from the perspective of marketing activities. The marketing mix has been used to evaluate marketing activities. In the final part of the thesis the obtained results are summarized and on their bases are developed concrete proposals that would improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dagmar Bednářová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUTENSKÁ, Věra. Marketingové aktivity vybraného malého podniku. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Inovace marketingového komunikačního mixu vybraných podniků z odvětví maloobchodního prodeje kancelářských a školních potřeb v digitálním prostředí
Adéla Vilímková -
Testování typů papírů s ohledem na využití ve školním a kancelářském prostředí
Veronika Lhotová -
Marketingová komunikace firmy se zahradkářskými potřebami
Natálie Budinová -
Marketingová komunikace ve společnosti TOUS
Nadiya Yurkovska -
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Jiří Slavětínský -
Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice
Simona Kelemenová -
Efektivní integrovaná marketingová komunikace společnosti Albert
Monika Kofroňová -
Marketingová komunikace vybrané politické strany
Sabina Rosecká
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ykf3co ykf3co/2
20. 4. 2015