Uplatnění category managementu ve vybrané firmě – Bc. Markéta TURKOVÁ
Bc. Markéta TURKOVÁ
Bakalářská práce
Uplatnění category managementu ve vybrané firmě
The application of Category management in the company
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na uplatnění category managementu ve společnosti Kimberly-Clark. Na rozdíl od ostatních zemí, kde společnost působí, není ještě category management v České republice zaveden. Tato práce tedy obsahuje definici a vývoj category managementu v části teoretické a v části praktické jsou informace o společnosti a jejím sortimentu a dále je zde popsán samotný obchodní proces zavedení …víceAbstract:
This work is focused on the application of category management in the company Kimberly-Clark. In contrast to other countries, whe the company is operated, category management isn´t established in the Czech republic. So this work includes definition and development of category management in theoretical part a in practical part is information about the company and its range of goods and then there is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TURKOVÁ, Markéta. Uplatnění category managementu ve vybrané firmě. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Category management ve vybrané obchodní firmě
Andrea PINKASOVÁ -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Category Management v obchodním řetězci
Martin Fritsch -
Category management na straně dodavatele
Andrea Říhová -
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Monika Kopal Holásková -
Softwarové nástroje pro Category Management
Tomáš Štumpa -
Využití Category Managementu ve vztazích výroba-obchod
Jan Joska -
Category management v pojetí maloobchodního řetězce Globus
Petr Bc. Křiklan