Bc. Františka Kařízková
Master's thesis
Public relations vybrané firmy
Public Relations of Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Pleva s.r.o., především na její public relations. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou definována teoretická východiska daného tématu pomocí rešerše odborné literatury. V praktické části je nejprve představena firma a její firemní identita, následuje popis jednotlivých používaných nástrojů marketingové komunikace a …moreAbstract:
This thesis focuses on marketing communication of the company Pleva s.r.o., especially on its public relations. The work is divided into two parts. The first part defines the theoretical base of the issue is defined by literature search. In the beginning of the practical part, the company and its corporate identity are introduced, followed by a description of used tools of marketing communication and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kařízková, Františka. Public relations vybrané firmy. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights