Hana LISECOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie jako nástroj oživení centra obce

Marketing strategy as a tool to revive the village center
Abstract:
Bakalářská práce ? Marketingová strategie jako nástroj oživení centra obce? pojednává o možnostech rozvoje centra obce. Jejím cílem je zhodnotit možnosti a navrhnout základní body marketingové strategie rozvoje centra obce Ústí nad Labem. Práce je celkem rozdělena do třech tematických celků. První dvě části jsou podložené odbornou literaturou. V úvodní části je popsána stručná historie vývoje měst …more
Abstract:
The bachelor thesis ?Marketing strategy as a tool to revive the village center? discuss possibilities of urban center development. The target of thesis is to evaluate possibilities and propose main points of marketing strategy for development of Ústí nad Labem urban center. The thesis is divided into three units. The first two of them are literature-based. In the opening part is described brief history …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 2. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LISECOVÁ, Hana. Marketingová strategie jako nástroj oživení centra obce. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická