Using Stories in Teaching English to Young Learners – Bc. Lucie Žigárdyová
Bc. Lucie Žigárdyová
Bakalářská práce
Using Stories in Teaching English to Young Learners
Using Stories in Teaching English to Young Learners
Anotace:
Tato práce popisuje teoretické pozadí metod zabývajících se využitím příběhu při výuce anglického jazyka dětí mladšího školního věku. Teorie je rozpracovaná v souboru příprav na výuku, které jsou součástí praktické části.Abstract:
This thesis describes theoretical background of storytelling methods which can be used in English language teaching to young children. The theory is developed in the set of lesson plans which is a base of the theoretical part.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jhv4m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
- Vedoucí: Mgr. Naděžda Vojtková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - angličtina